FOTO | Zoo Tábor (+ tip na výlet)

16:00 Michelle B 11 Comments

Valentýna s přítelem sice neslavíme, ale Zoo Tábor nabízela supr valentýnskou akci - vstup pro páry za cenu jednoho vstupu. Takže taková ta klasika 1+1 zdarma.
Na webu psali, že pár se musí prokázat pusou u kasy. Takže i dvě nestydlivý kamarádky by se do zoo na tuhle akci dostaly bez problému. No ale pusa nakonec nebyla ani třeba.
Součástí toho "valentýského víkendu" nebylo jen zvýhodněné vstupné, ale i komentované krmení, komentovaná prohlídka a trochu tý zábavy pro děti - počítání zvířat.
Když před lety zoo začínala, hrozně jsem se divila, že i naše malé městečko bude mít svoji zoo. Těšila jsem se jak malá, protože zvířata naprosto zbožňuju!
Každopádně, zoo se pomalu rozrůstala, ale pak to s ní začalo vypadat bídně. A to především kvůli jejím majitelům.
Loňský rok to došlo až k tomu, že zoo byla zavřena a zvířata měla být rozprodána. Tuším, že některá ze zoo opravdu zmizela. Ale naštěstí se o zoo přihlásil jiný majitel, postaral se o ni a zoo 30. června 2015 byla znovu otevřena a vypadá to tam naprosto úžasně!
Najdete tu přes dvě stě zvířat a jejich počet stále roste. A to především kvůli tomu, že se tu nachází hlavně ohrožené druhy zvířat, které se zoo snaží rozmnožovat a chránit před vyhynutím.
Zoo naprosto miluju. Ikdyž mám radši ty větší, kde můžu strávit klidně celý den. Tahle naše malá zoo ale zase nabízí takové milé zpestření. :)
Do zoo můžete jít bez problému i se svým čtyřnohým mazlíčkem. Třeba takový surikaty si každýho takovýho chlupáče důkladně prohlídnou. A opodál číhající puma už si brousí drápky.
Takže jestli budete mít cestu do Tábora, doporučuju se tady stavit. A pak to zakempit v Cool baru, protože tam mají ty nejlepší burgery!
Jednou se ale stejně pojedu podívat na pandy!

Chodíte rádi do zoo? Jaká je podle vás největší/nejlepší/jakýkolivjinýnej?

Jo! A pokud se líbí fotky, mrkni i na můj instáč, většinou jich tam končí víc než tady na blogu! :)
Jsem tam jako bemichelle.b

Tak zase páčko, Michelle ♥

11 komentářů:

  1. Nádherné fotky :) já miluju zoo, ale v této jsem ještě nebyla :) nejradši mám asi lvy a tenhle je naprosto boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Tak ona je to vážně taková menší zoo, takže je to spíš takovej tip, když už budeš někdy v Táboře, tak se dojít podívat i sem. Je to záležitost tak na hodinku. :)

      Vymazat
  2. Když jsme bydleli ještě v Olomouci, tak jsem nutila přítele chodit do Zoo, tak 3 krát do roka. Ovšem tady v Dublinu jsme se k tomu bohužel ještě nedostali, ale doufám, že na jaře se konečně zadaří :)

    Jinak v Táboře jsem ještě nebyla, ale nejvíc se mi snad líbila zoo ve Zlíně a pak taky ta v Plzni :)

    A fotky vypadají super. A za mě vede méďa:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, no tak v Olomouci jsem ještě vůbec nebyla. Ale jinak mám taky dost ráda zoo v Plzni. Kam bych se jednou chtěla podívat, tak u nás Liberec. A pak do Vídně na pandy!

      Vymazat
  3. Kauzu Táborské zoo jsem dost sledoval, když se minulý rok řešil ten odprodej a bylo mi hrozně líto, že končí. Ale jak tak koukám, tak se všechno povedlo zachránit! :) Jinak super fotky, hrozně se mi líbí ten "filtr" ze sklad, či plotu. :) No a surikaty?! Ty jsou kapitolou sami pro sebe. Žeru ty malý mrchy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No naštěstí byla zoo odkoupena a zachráněna. Bála jsem se, co s těma zvířatama nakonec bude.. Ale naštěstí to všechno dopadlo skvěle a zoo je vážně nádherná!
      Popravdě, docela jsem se bála, jak to bude vypadat, když musím fotit přes pletivo. Ale udělalo to celkem zajímavý efekt. :) Jsem ráda, že se líbí! :)
      Jej, surikaty, to jsou hrozný mazlíci. Bydlet někde na farmě, tak si je snad pro tu srandu pořídim. :D

      Vymazat
  4. Fotografie sú skutočne nádherné. ZOO milujem, i keď radšej by som bola, ak by zvieratá žili vo voľnej prírode. Na druhú stranu však takto pri ohrozených druhoch je úžasné, ak sa ich snažia v ZOO rozmnožovať a tým zachrániť populáciu. O tejto ZOO počuje prvýkrát, takže som rada, že si pripísala aj príbeh o zložitej minulosti, ale našťastie šťastnom konci. Inak mandarínske kačičky sú tie najkrajšie a najmilšie kačičky na svete. Písala som o nich bakalársku prácu a totálne som si ich zamilovala. Samčekovia sú nádherne farební, chcela by som ich jedného dňa chovať, len na to človek samozrejme potrebuje vhodné podmienky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :)
      Tak je pravda, že ve volný přírodě to zvířatům sluší daleko víc. Ale je právě hezký, že se většina zoo zabývá právě těmi ohroženými druhy. :)
      Jo tak mandarínská kachna! No jo, děkuju! Já si za boha nemohla vzpomenout na název. :D Jsou vážně nádherný ♥ :)

      Vymazat
  5. nádherné fotografie! a zvieratká tiež :) Mne sa páči Zoo aj v Plzni, Prahe aj v Lešnej, podla mňa na SK také krásne zoo nemáme. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujímavá akcia. Ja do zoo veľmi rada nechodím, od detstva ma to až tak nebavilo. Ale fotky sú krásne, veľmi sa mi na nich páčia všetky farby a tak. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  7. V taborske zoo jsem jeste nebyla :( letos v lete mam v planu objet co nejvice zoologickych v cr, tak tam urcite zavitam :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥